Libiában jártam...

Augusztusra kiutaztam Libiába, munkából kifolyólag. Az itteni tapasztalataimat osztom meg az arra érdemesekkel. Képek itt: http://picasaweb.google.com/szepeshazy.gabor/Libia

Utolsó kommentek

  • HVC: Jó kis írás. Köszönjük! (2011.10.22. 13:07) Reporting live from Libya
  • Sir Pierre - Jenkins: Szerintem vannak meleg képek az oldalon...Líbiában voltál, nam az Északi sarkon... (2008.09.03. 09:05) Statisztikák, direkt PRnek...
  • kiskutty: Öcsoászból en is kaphatnek aze, ha nem haragszol :D amugymeg gecc, nemtom miket irkaltal te ide, d... (2008.09.02. 22:00) Statisztikák, direkt PRnek...
  • szepi79: kaland hát, de még milyen! :D (2008.09.01. 19:05) Hambulala
  • kiskutty: na tessek, nem vagy semmi :D kaland a elet, mi? :) (2008.09.01. 18:35) Hambulala
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • HVC: Jó kis írás. Köszönjük! (2011.10.22. 13:07) Reporting live from Libya
  • Sir Pierre - Jenkins: Szerintem vannak meleg képek az oldalon...Líbiában voltál, nam az Északi sarkon... (2008.09.03. 09:05) Statisztikák, direkt PRnek...
  • szepi79: kaland hát, de még milyen! :D (2008.09.01. 19:05) Hambulala
  • szepi79: kusolsz, vidámpark, mesefigura, kusolsz... amúgy de. :D (2008.08.31. 04:27) ...ami kimaradt...
  • szepi79: oké, irtam emailt :) (2008.08.29. 15:55) Ramadan

HTML

Friss bejegyzés, most értem utol magam

2008.08.04. 13:18 | szepi79 | 4 komment

Időközben meglett a csomagom, még tegnap.

Tegnap vasánap volt, és mint ilyen, itt munkanap. Ezen többen meglepődtek, én meg elfelejtettem mondani, szóval igen, itt vasárnaptől csütörtökig tart a munkahét. Péntek az imanap, ilyenkor a boltok is zárva vannak.

Tehát ott voltam, hogy meló volt, rá kellett nézzek a magyarországon lévő libiai ügyekre, kedves kollégáim nagyon szerettek gondolom, hogy nekiálltam őket noszogatni. (ugye Bandi? :D) Az itteni E/// egy nagyon kicsi iroda, egy H alakú épület, kb. 20-25 irodával, mindenkinek saját kis kuckója van, igy nekem is. (Mondjuk kulcsom nincs hozzá, ma fél9re értem be, fél órát vártam, mire kinyitották. Addig is Matyi irodájában voltam.) Eltelt a nap, és beszéltem Mario-val (ő az E/// telep főgondoka/managere/akármije), hogy kéne egy sofőr, mert kimennék a reptérre leellenőrizni, megjött-e a csomag, illetve venni kéne valami kaját, plussz ha nincs meg a bőrönd, akkor némi ruhát is. Ez volt 6kor. Mondta M., hogy ok, menjek a szállásomra, és várjak ott, mindjárt keresnek telefonon. 8ig vártam, akkor megint felhivtam, mondta, hogy nem tudott sofőrt szerezni, de elvisz engem ő, csak várjak kicsit. fél óra múlva meg is jött, kimentünk a reptérre. Fél óra ügyintézés után megkaptam a bőröndöt, átnéztem, úgy tűnik, minden megvan.

Utána mentünk bevásárolni. Vettem mosóport (mosogatószer van), tésztát, édességet, sajtot, csirkéből készült löncshúst (fura ize van, de nem rossz), minden cuccot. 35D-t fizettem, az valamivel kevesebb, mint 20E, tehát kb. 5e HUF. Legalább egy hétig elég lesz a kaja. Ezenkivül vettem kuponokat az étkezőbe, az ebéd 5D, a vacsora 6D, vettem mindkettőből 5db-ot, ez volt 55D. Szóval úgy tűnik, kevesebb mint 100D-ből meg lehet úszni egy heti kajálást (talán tovább is elég lesz). Persze, ha kinn vagyok a városban, akkor ott olcsóbbak az árak, 1,5D egy gyros-szerűség, majd még kipróbálom, 3D-ért egy egész sült-fűszeres csirkét lehet venni. Kerestem Bubis Bublehet is, de nem volt :(

Ma tervezem még meglátogatni a medencét is :)

Holnap, ha minden igaz, egy frissen felkonfigolt BSC-t fogok monitorozni 8től 14ig. (Ja igen, előre is bocs mindenkitől, biztos gyakran fogalmazok úgy, hogy azt nem érti mindenki, hanem csak a kollégák, vagy csak egy bizonyos baráti köröm, ezért elnézést kérek, de nem fogok 4-5 levlistát csinálni :D ) szal holnap nyugis napom lesz.

A fürdőszobáról akartam még ma irni, lehet este fogok is, de hirtelen csak ennyi. (Ahhoz a sztorihoz kell fénykép meg hang is :D )

Szóval egyre jobban érzem magam, pláne hogy a cuccom is meglett :)
én

Címkék: kaja csomag libia

A bejegyzés trackback címe:

https://libia.blog.hu/api/trackback/id/tr87599859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sir Pierre - Jenkins 2008.08.04. 13:26:56

A medencéről kép jöhet! Pierre

kiskutty 2008.08.04. 15:05:34

bizony! en olyat szeretnek latni, hogy a medence partjan feszitesz ilyen borat fele furdoruciban :)

Amugymeg irok mar akkor, ugyes vagy, es orulok, hogy jol erzed magad odakunn, remeljuk ennel mar csak lightosabb es jobb lesz. (felfujhato antonia banderas szexbabut talaltal mar?)

szepi79 2008.08.04. 17:01:30

hát kistuf, szétnéztem ugyan, de itt még óvszert se nagyon lehet kapni... (ezt amúgy szombaton dumáltuk is a srácokkal itt kinn, hogy vajon egy ilyen nőelnyomó országban vajon mennyire lehet nehéz vibrétort találni...)

Sir Pierre - Jenkins 2008.08.04. 18:31:43

na most már megnézem mennyire férfisoviniszta országba mentél te...
süti beállítások módosítása