Libiában jártam...

Augusztusra kiutaztam Libiába, munkából kifolyólag. Az itteni tapasztalataimat osztom meg az arra érdemesekkel. Képek itt: http://picasaweb.google.com/szepeshazy.gabor/Libia

Utolsó kommentek

  • HVC: Jó kis írás. Köszönjük! (2011.10.22. 13:07) Reporting live from Libya
  • Sir Pierre - Jenkins: Szerintem vannak meleg képek az oldalon...Líbiában voltál, nam az Északi sarkon... (2008.09.03. 09:05) Statisztikák, direkt PRnek...
  • kiskutty: Öcsoászból en is kaphatnek aze, ha nem haragszol :D amugymeg gecc, nemtom miket irkaltal te ide, d... (2008.09.02. 22:00) Statisztikák, direkt PRnek...
  • szepi79: kaland hát, de még milyen! :D (2008.09.01. 19:05) Hambulala
  • kiskutty: na tessek, nem vagy semmi :D kaland a elet, mi? :) (2008.09.01. 18:35) Hambulala
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • HVC: Jó kis írás. Köszönjük! (2011.10.22. 13:07) Reporting live from Libya
  • Sir Pierre - Jenkins: Szerintem vannak meleg képek az oldalon...Líbiában voltál, nam az Északi sarkon... (2008.09.03. 09:05) Statisztikák, direkt PRnek...
  • szepi79: kaland hát, de még milyen! :D (2008.09.01. 19:05) Hambulala
  • szepi79: kusolsz, vidámpark, mesefigura, kusolsz... amúgy de. :D (2008.08.31. 04:27) ...ami kimaradt...
  • szepi79: oké, irtam emailt :) (2008.08.29. 15:55) Ramadan

HTML

...ami kimaradt...

2008.08.29. 16:01 | szepi79 | 2 komment

...de akartam irni, vagy pedig az utolsó napon történt...

- Tervbe volt véve egy arab-magyar szótár, a legalapabb szavakkal, de semmennyire nem kellett arabul tudnom, mindenhol meg tudtam magam értetni angolul, 2-3 kifejezés miatt meg nem irok posztot.

- Egyik nap a helyi TV leadta a Cool Túra c. filmet. Aki látta már, az tudja, miről szól: cicik, fingós poénok, drogos poénok és egyéb undoritó dolgok. Namost egy ennyire túlcenzúrázott Tvben a filmnek legalább a harmadát, ha nem többet kivágták. Azért néztem végig, hogy vajh egy egyszeri helyi lakos ugyan mit tud meg belőle. Hát nem sokat. Kérdem én, mi értelme volt ezt igy leadni? Ahogy Gagik találékonyan megfogalmazta: „Ez teljesen olyan, mint az alkoholmentes sör. Mint ez a kurva ország.” (Egyébként ezt a „kurva ország”-ot naponta 3-4x biztos hallom tőle.)

- Amikor volt ez a rövid háborúcska, megkérdeztük Gagikot, hogy neki mi a meglátása, elvégre ő mégiscsak abból a térségből származik, ahol a balhé van. Nos, ő kicsit másképp festette le a szituációt, mint ahogy az „objektiv” BBC. Sztálinvili, ahogy Gagik hivja a nagy grúz népi hőst, már megérdemelte, hogy a popsijára üssön valaki, mert a BBC hiresztelésével ellentétben igenis voltak arrafelé etnikai tisztogatások. Meg mondott még más dolgokat is, de arról külön poszt kéne, és különben sem férne bele ebbe a vidám hangvételű blogba.

- Szintén akartam volna irni az itteni E///-s emberekről, meg a munkamorálról is, de mivel nem sok értelme lett volna szakkifejezések nélkül a kollégáimnak, azokkal együtt meg mindenki másnak, igy valszeg ezeket a dolgokat majd személyesen osztom meg az ETHn belül.

 

Asszem minden mást megirtam. Ügyes vagyok, és büszke vagyok rám. :).

(és igen, kicsit belógtam netni az irodába. csak elolvastam pár mélt, meg feldobtam ezt a rövid akármit.)

Címkék: szabadidő libia

A bejegyzés trackback címe:

https://libia.blog.hu/api/trackback/id/tr22639670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiskutty 2008.08.29. 20:18:32

persze, persze, ne tagadd, netfuggo vagy, es kesz :D

szepi79 2008.08.31. 04:27:58

kusolsz, vidámpark, mesefigura, kusolsz...

amúgy de. :D
süti beállítások módosítása