Libiában jártam...

Augusztusra kiutaztam Libiába, munkából kifolyólag. Az itteni tapasztalataimat osztom meg az arra érdemesekkel. Képek itt: http://picasaweb.google.com/szepeshazy.gabor/Libia

Utolsó kommentek

  • HVC: Jó kis írás. Köszönjük! (2011.10.22. 13:07) Reporting live from Libya
  • Sir Pierre - Jenkins: Szerintem vannak meleg képek az oldalon...Líbiában voltál, nam az Északi sarkon... (2008.09.03. 09:05) Statisztikák, direkt PRnek...
  • kiskutty: Öcsoászból en is kaphatnek aze, ha nem haragszol :D amugymeg gecc, nemtom miket irkaltal te ide, d... (2008.09.02. 22:00) Statisztikák, direkt PRnek...
  • szepi79: kaland hát, de még milyen! :D (2008.09.01. 19:05) Hambulala
  • kiskutty: na tessek, nem vagy semmi :D kaland a elet, mi? :) (2008.09.01. 18:35) Hambulala
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • HVC: Jó kis írás. Köszönjük! (2011.10.22. 13:07) Reporting live from Libya
  • Sir Pierre - Jenkins: Szerintem vannak meleg képek az oldalon...Líbiában voltál, nam az Északi sarkon... (2008.09.03. 09:05) Statisztikák, direkt PRnek...
  • szepi79: kaland hát, de még milyen! :D (2008.09.01. 19:05) Hambulala
  • szepi79: kusolsz, vidámpark, mesefigura, kusolsz... amúgy de. :D (2008.08.31. 04:27) ...ami kimaradt...
  • szepi79: oké, irtam emailt :) (2008.08.29. 15:55) Ramadan

HTML

Meló...

2008.08.05. 15:46 | szepi79 | 3 komment

Mindenkitől elnézést, aki nem érti az alábbiakat, de ez most keményen E/// poszt lesz.

Mai napon kinn vagyok az Al Madar-nál site-on. Éjjel fel lett konfigolva egy új MSC-S, 1db BSCvel, én meg monitorozok. Változás alig van. A kihasználtság bőven 10% alatt. Én meg ülök itt, és várom a congestion-t. Vicces. Hacsak nem önti el Tripolit a szökőár, akkor ez nem nagyon fog nőni. Mondjuk ebben az esetben nem a congestion lesz a legnagyobb bajom :D

Kicsit unatkozok, de jobb ez igy. Netem nincs, ugyanis itt érdekesen van megoldva a hálózat: az UTP kábelen csak a belső hálóra lehet csatlakozni, a nethez wireless kell. Namost a mi gyönyörű, új laptopjaink már úgy működnek, hogy amint a hálókártyába kábel kerül, automatikusan kikapcsol a wireless. No nem mintha sokra mennék a nettel, ha történik valami, ugyanis nem érem el az E/// hálót, mivel nem sikerült megoldanom a telefonszámom cseréjét az ittenire. Szóval most úgy vagyok vele, hogy inkább unatkozzak még pár órát, mert ha jön mondjuk egy SAE increase, azt meg tudom oldani, de valami frankó A1es alarmot már nem vállalnék be... (persze amikor feltöltöm ezt a posztot, addigra már visszaértem a táborba.) A csúcsidőnek vége van délelőttre, szal már ráérek irogatni. A délutános csúcsidőben pedig szerintem már nekimegyek a medencének... (a mellettem ülő arab srácnak meg CTU-s képernyővédője van. Érzitek benne az iróniát?)

Egyébként az Al Madar telephelye nagyon szép, akartam fényképezőgépet hozni, de a szálláson maradt. Van egy szökőkút (most épp viz nem folyik benne, de azért szép), mindenhol márvány, meg 150 centis plasmatévék (a terem, ahol ülök, 6 részre van bontva ilyen fa elemekkel, és minden egyes részben van egy TV, pedig maga a terem 4-500 m2 lehet). Tegnap voltam a fonök irodájában is, hát nem néz ki rosszul. Szőnyegek, erkély, tiszta lakosztály. Kivül meg be van telepitve mindenféle (számomra) egzotikus növénnyel, mondjuk locsolják is rendesen.

Címkék: munka libia

A bejegyzés trackback címe:

https://libia.blog.hu/api/trackback/id/tr38602023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sir Pierre - Jenkins 2008.08.06. 08:09:21

Becsszóra én értettem amit írtál....hüje nyugati majmolos rabszolga lettél te is aki elvesz a rövidítések kis világában....
A CTU-s képernyős gyerek meg beépült ügynök lesz! Vigyázz vele!

dorineve 2008.08.06. 10:43:22

sziasztok!!!
azért ez a CTU-s képernyővédő, ez nagyon üt....
teljesen lezsibbadtam rajta, majd hangos kacagásban törtem ki, végül egy picit megszeppentem, majd enyhe düh fogott el, hogy nekem ilyen nincs. mostanra pedig eljutottam addig a melankólikus hangulatig, hogy megkérdezzem: Mi az a CTU-s képernyővédő?
(nem haragszom, hogy a felét nem értem a levélnek, csak rá fogok kérdezni mindenre, hogy mit jelent....) :)

szepi79 2008.08.06. 11:03:59

A CTU a "24" c. sorozatban a Counter Terrorist Unit, vagyis a terrorista elháritó csapat nevének a röviditése. És valahogy minden egyes évadban felbukkan 1-2 arab egyén, aki kizárólag terrorista lehet, kivéve amikor hős zsaru, de ebben az esetben 2 epizódnál tovább nem él. szal a sorozat abszolút arabellenes.
süti beállítások módosítása