Libiában jártam...

Augusztusra kiutaztam Libiába, munkából kifolyólag. Az itteni tapasztalataimat osztom meg az arra érdemesekkel. Képek itt: http://picasaweb.google.com/szepeshazy.gabor/Libia

Utolsó kommentek

  • HVC: Jó kis írás. Köszönjük! (2011.10.22. 13:07) Reporting live from Libya
  • Sir Pierre - Jenkins: Szerintem vannak meleg képek az oldalon...Líbiában voltál, nam az Északi sarkon... (2008.09.03. 09:05) Statisztikák, direkt PRnek...
  • kiskutty: Öcsoászból en is kaphatnek aze, ha nem haragszol :D amugymeg gecc, nemtom miket irkaltal te ide, d... (2008.09.02. 22:00) Statisztikák, direkt PRnek...
  • szepi79: kaland hát, de még milyen! :D (2008.09.01. 19:05) Hambulala
  • kiskutty: na tessek, nem vagy semmi :D kaland a elet, mi? :) (2008.09.01. 18:35) Hambulala
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • HVC: Jó kis írás. Köszönjük! (2011.10.22. 13:07) Reporting live from Libya
  • Sir Pierre - Jenkins: Szerintem vannak meleg képek az oldalon...Líbiában voltál, nam az Északi sarkon... (2008.09.03. 09:05) Statisztikák, direkt PRnek...
  • szepi79: kaland hát, de még milyen! :D (2008.09.01. 19:05) Hambulala
  • szepi79: kusolsz, vidámpark, mesefigura, kusolsz... amúgy de. :D (2008.08.31. 04:27) ...ami kimaradt...
  • szepi79: oké, irtam emailt :) (2008.08.29. 15:55) Ramadan

HTML

Gagikról

2008.08.26. 14:48 | szepi79 | 3 komment

Nos, ki is ez a Gagik, tehetné fel jogosan ezt a kérdést bárki, aki egy ideje már olvasgassa ezt a blogot. Gagik Petrosyan egy nagydarab örmény származású fickó, és, ha szabad igy fogalmazni, egy két lábon járó sztereótipia, én legalábbis pont igy képzeltem el mindig is az örményeket (no meg a többi szovjet-maradékállam lakóit).

 

 

 

Ha valaki látott már amerikai filmet, ahol szerepel egy orosz (vagy bármilyen más szláv nemzetiségű) ember, és próbál angolul beszélni, akkor az tökéletesen el tudja képzelni, Gagik hogy beszél. Ugyanazzal a hangsúlyozással, ugyanazokat a nyelvtani hibákat vétve (pl. „let me to show you what will I do”). A Pókerarcok c. filmben John Malcovich alakit egy orosz maffiózót, az a szerep tökéletes példa erre.

 

Egyébiránt milyen is Gagik... ideges. Főleg, amikor vezetni kell. A forgalmat, azt nagyon nem birja, mellesleg én se imádnám, ha itt kéne vezetni. „Why is this? Stupid fucking country! Look at to him!”. Nem kedveli továbbá az itteni E///-s managereket sem, különös tekintettel az SDMre. „Why is he? He is no meaning! He do no talk with customer, he do no solve problem! He is no meaning!!! Only to make me angry. This is he meaning.” Mondjuk ezt a manager-ellenességet valamennyire megértem, itt ugyanis kb. ugyanannyi manager van, mint az otthoni E///-ben, csak ott kb. 100 mérnökre jut ennyi 6db, itt meg 5re.

 

Rengeteget tud enni. Akárhány fogás van, azt mindig betolja, az a legjobb, ha úgy megyünk enni, hogy nem fejenkénti adagok vannak, hanem középre tegyünk egy tálat, és mindenki szed magának, no ekkor mindent betermel, miközben én az itteni fél adagnak megfelelő kaját is alig tudom betolni. Reggeli speciális müzlit csinál magának, estére csak gyümölcsöt eszik, de azt se keveset. Esténként elmegy gyúrni, futni, úszni, kb. 2-3 órán keresztül szokott edzeni, szóval nem kicsi ember, és nem a hájtól nagy.

 

Eléggé társaságigénylő srác, gyakran áthiv magához estére, ilyenkor vizipipázik, meg dumálunk minden jóról, borozunk (mivel itt volt, ráért, hát erjesztett bort – de asszem ezt már irtam), mindig tele akar tömni minden fajta egzotikus gyümölccsel. Van egyébként felesége, és két gyereke is, akik itt voltak vele január óta, de most nyárra hazamentek örménybe. Nem hosszabbitották meg a szerződését, igy szeptember elején ő is elhagyja Libiát.

 

Szakmailag pedig... hát nagyon ott van. Mindenhez ért, szeret sokat dolgozni, ha nincs meló, csinál magának, pl. áttervezi a hálózatot, pedig az ugye nem kis meló. Tekintve az itteni emberek munkakedvét, hozzáállását, nemtom, mi lesz az itteni E///-vel, ha ő innen elmegy. Én tutira meg lettem volna lőve teljesen, mind szakmailag, mind tájékozódásilag, ha ő nincs itt. (A szakmait azért irtam, mert ha gond van, akkor itt nem az a mentalitás, hogy sinálunk belőle CSRt, és majd megoldjuk egyszercsak, hanem nyomás ki a helyszinre, ott meg nincs primus... nekem meg annyira azért nem megy a dolog, hogy fejből bármit megoldjak mankó nélkül.)

Címkék: munka közlekedés kaja autó szállás szabadidő libia

A bejegyzés trackback címe:

https://libia.blog.hu/api/trackback/id/tr95633936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiskutty 2008.08.26. 16:55:30

szerintem hozd haza, en soroznek vele egyet szivesen :)

szepi79 2008.08.27. 09:27:29

nem lehet, lebuknánk a vámvizsgálaton :D

Sir Pierre - Jenkins 2008.08.27. 13:30:03

Te a belga sráccal is söröztél oszt mi lett belőle...többet nem viszlek haza...
süti beállítások módosítása